در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

تقدیم به وجود مهربانت



                                 

                                                                             تقدیم به تو



نظرات 10 + ارسال نظر
دایی جواد دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ق.ظ

سلام دایی جان...صبح بخیر...
یه دسته گله زیبا...بهترین هدیه از طرف بهترین دوست...خیلی زیباست...همیشه شاد باشی.. همه گل ها تقدیم به شما...
کم سعادتی ما رو به بزرگیه خودت ببخش دایی جان...
یا علی
دایی جواد

سلام دایی...روز بخیر

وای نگو دایی این چه حرفیه........خواهش میکنم خوش اومدی دایی
یا علی

یاسر سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://mikhamet.persianblog.ir

چیکار داری شلوغ؟؟؟؟؟؟؟

الان آنم

من شلوغم؟؟؟

محمد سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام افسانه خواهش میکنم ازت برو وبلاگم همونی که آدرسشو توی وب سایت گذاشتم

سلام
باشه

ترنم سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

آبجی افسون اومدم ازت خداحافظی کنم
خوبی وبدی دیدی حلا ل کن
خداحافظ

کجا؟
کجا میخوای بری؟
با رفتنت چی درست میشه ؟
بمون

ترنم چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

ببین افسون جونم توکه از دلم خبر نداری؟
من به خاطر اون نمیرم
به خاطر این میرم که سعید میخواد بره
به خاطر این میرم که اونو ناخواسته پیش همه شرمنده کردم

میدونم تو دلت نیستم
ولی ازت میخوام نری
خودتو اذیت نکن
آخر دنیا اینجا نیست

ترنم چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

نه چیزی درست نمیشه
فقط همه تلاشم واسه اینکه داداشی نره
چون باعث رفتش منم
من قرار نبود برم
فقط میخواستم یه مدت برمو از حامد دور بشم
تادوباره برگردم
ولی سعید خرابش کرد
اگه اون برگرده منم دلم نمیاد برم
به خدا همتونو دوس دارم
دلم میخواد بازم بیاموبه همتون سربزنم بازم مثل قبل
ولی انصاف نیس سعید بره ومن بمونم
تا فدا منتظرش میمونم ببینم میاد جوابمو بده یانه

اگه خدا بخواد برمیگرده
اینجوری اونم ناراحت میکنی

بی دار چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.bidaram.blogsky.com

سلام
باز خوش به حالت یه دایی داری بهت سر میزنه
ما که عموهامون کلا آفن !

سلام
آخی اشکال نداره

مسعود چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://http://iran-hamedan.blogsky.com/

سلام
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
من آپمممممممم _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°______$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
____ €_________________$$$$
____ _€._______________ $$$$$
____ .____________ $$$$$$$$
__________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._
_..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
منتظر حضور گرمت هستم

سلام
چشم حتما میام
ممنون

شیما چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://shima13.persianblog.ir

واییییی گلم خیلی عالی بود مخسی از دعوتت

خواهش میکنم

شیما پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ http://shima13.persianblog.ir

سلام .خوب رمزتو بهم بده گناه دارم منم رمز خودمو بهت می دم مگر من تو لینک تو نیستم پس چرا نمیدی؟؟؟؟؟//

سلام بلا .حس کنجکاویت زیاد شده ها
عزیزم نمیشه .آخی اشکشو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد