در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

دلنوشته ای از حمیـــــد کوچولو


ببار باران

ببار بر زخم هایی که مرحم ندارند
ببار...
زخم های من نشان از دردهایم دارند
ببار تا سوزش زخم ها کم شود
سوزشی که بر تن پاکم تازیانه ی درد میزنند
ببار باران...
ببار در شبهای تنهایی که گرگ های شبش به تن عریانم دندان تیز کرده اند
و من تنها در این شب . با ساز شکسته ای در آغوش
از تنهایی هایم میخوانم و میگریم
آه آه باران...
ببار تا دیگر بی وفایان اشکهای برخواسته از دلم را نبینند
و این اشکها
در زیر جریان پر از آرامش قطراتت
لحظه ای آرام بگیرند
ببار باران...
ببار تا بار دیگر صدای قدمهایت ساز شکسته ام را کوک کند
تا بار دیگر از عشق بخوانم

ببار باران...



دلمــــ


     


         چه ساده بود آن هنگام که میپنداشتم

         شکستن دل کسی ناگوارترین حادثه عالم است

         امروز که دلم شکست و عالمی تکان نخورد

         به سادگی خودم میخندم




  دلم گرفته بود یاد این اس که برام اومده بود افتادم گفتم آپ کنم


برای حمید کوچولو


زمین در انتظار تولد یک برگ من در حال شمارش معکوس صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است
                                              تولدت مبارک حمیــــد کوچولو


   


                               

                                    هر روز برایت رویایی باشد در دست

                                    نه دوردست
                                    عشقی باشد در دل
                                    نه در سر
                                    و دلیلی باشد برای زندگی

                                    نه روز مره گی

                                   تولدت مبارک


                                 

                                                                                                 منبــــــــع

      تقدیمـــ به تـــــو     


  حمید جان من مثل تو بلد نیستم دلنوشته بگم فقط ساده میتونم بگم تولدت مبارک

  شب یلدا و شب تولد خوبی داشته باشی ،و انشاالله به اون هدفی که داری برسی و

  موفق باشی.

  اینم شعری از خودت که امروز فرستاده بودی برام


در شب یلدای دلم جز تو کسی یادم نیست    و در آغوش غمت هیچ جز عشق کارم نیست
همه در عشق و تب و تاب و سرورند ولی        من در این لیل،جز اندوه و فغان کارم نیست
از خدا میخواهم،عشق شیرینم را                 که در این شب به جز از عشق تو هیچ کارم نیست
سرخی لعل لبت بی تو چنان کارم کرد           که جز از بوسه زنی بر لب تو کارم نیست
سخن بیش نگویم چون در آغوش غمت         به جز از ساززنی در شب من کارم نیست...


ممنونم ...