در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

ولنتاین


سلام

ولنتاین همگی مبارک


واسه من که امشب شب دلگیری هست و نمیدونم تا کی ادامه داره

انگار تموم دنیا رو سرم خراب شده خیلی دلم گرفته


امیدوارم واسه شما اینجوری نباشه.



مرا بسپار به یادت به وقت بارش باران اگر نگاهت به ان بالاست و در حال دعا


هستی خدا ان جاست دعایم کن که من تنهاترین تنها نمانم    

               

                                                                                 منبع


هر که دوست داشت برام دعا کنه



از احمد شاملو




عشق عمومی


اشک رازی‌ست
           لب‌خند رازی‌ست
                       عشق رازی‌ست

اشک آن شب لب‌خند عشق‌ام بود.


        قصه نیستم که بگوئی
                     نغمه نیستم که بخوانی
صدا نیستم که بشنوی
                     یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی…


              من درد مشترک‌ام
                                    مرا فریاد کن.


درخت با جنگل سخن می‌گوید
           علف با صحرا
                    ستاره با کهکشان
                              و من با تو سخن می‌گویم


                نام‌ات را به من بگو
                             دست‌ات را به من بده
       حرف‌ات را به من بگو
                         قلب‌ات را به من بده
                                    من ریشه‌های تو را دریافته‌ام
       با لبان‌ات برای همه لب‌ها سخن گفته‌ام
                                  و دست‌های‌ات با دستان من آشناست.


در خلوت روشن با تو گریسته‌ام
                                برای خاطر زنده‌گان،
        و در گورستان تاریک با تو خوانده‌ام
        زیباترین سرودها را
                             زیرا که مرده‌گان این سال
                  عاشق‌ترین زنده‌گان بوده‌اند.


دست‌ات را به من بده

               دست‌های تو با من آشناست
ای دیریافته با تو سخن می‌گویم


                   به‌سان ابر که با توفان

به‌سان علف که با صحرا
                                به‌سان باران که با دریا
به‌سان پرنده که با بهار
                به‌سان درخت که با جنگل سخن می‌گوید

             زیرا که من
                  ریشه‌های تو را دریافته‌ام
     زیرا که صدای من
                          با صدای تو آشناست.

                                                                                منبع                            


    شعر
از احمد شاملو