در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

سفارشی از حمید کوچولو

                                



                              سخن
 
                                    شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت
                                               گفت ای عاشق بیچاره فراموش شدی 
                                              سوخت پروانه ولی چنین جوابش را داد
                                              طولی نکشد نیز تو خاموش شوی

یا صاحب الزمان(عج)




از انتظار خسته ام و یا دلم گرفته است؟

  تو مدتی است رفته ای ، بیا دلم گرفته است

نگاه سرد پنجره به کوچه خیره مانده بود

گمان کنم بداند او چرا دلم گرفته است . . .

تولد


سلام 

همگی خوبین؟؟؟

خوبـــ

بچه ها تولده



دایی جواد مهربونم،اینجا هم تولدتونو تبریک میگم انشاالله همیشه سالم و سلامت باشین 


          



     بچه ها هر کی دوست داشت میتونه به دایی جواد تبریک بگه هم اینجا هم وبلاگ خودشون

     آدرسشون تو لینکام هست به اسم دیوانه دل است    

    

      یادتون نره ها آفرین


      رو سفیدم کنیدا                              


                      


       خوبـــــــــــــ ...من چند روز نیستم


        همگی خوش باشین


                    بای بای   


تبریک میگم

         

             سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را

                                    به همه تبریک میگم


                               



                                    


دلنوشته ای از حمید کوچولو


    


برای دیدنت

برای هر لحظه دیدنت راهی دگر باره میگیرم از کوی و برزن عشق

تا صاحبخانه ای پیدا کنم که خبر از راه دلت بر من دهد اما...

اما در این کوچه های بی کسی حتی پرنده ای هم پرنمیزند...

تنها عابران کوچه های بی کسی دلم، تنهایی هایم هستند

تنهایی...

تنهایی تک درختی است در دشت دل من، که تنها با شکوفه های نگاهت به بار می نشیند...

فقط یک نگاه...