در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

یلداتـــــــــــــــــان مبارکـــــــــــــــــــ

 


 هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم


 و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها


 یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ، شبهایتان ستاره باران . . .


                                                                                  +منبـــــــع


 ممنون از تمام دوستانی که واسه آپ قبلی اومدن و تسلیت گفتن



روحش شاد

سلام

یه مدت پیش رفتم یه وبلاگ یه آپ گذاشته بودن واسه شفای یکی از دوستاشون

به اسم علیرضا

امروز از امین(دوست علیرضا) شنیدم که علیرضا به رحمت خدا رفته

خدا به خانوادش و نزدیکانش صبر بده 

درسته که علیرضا رو نمیشناسیم ولی خوب آدم ناراحت میشه

امین جان بهت تسلیت میگم میدونم ناراحتی امیدورام حالت خوبِ خوب بشه

این آدرس وبلاگ امین هست  


http://www.funyboys.blogfa.com/


بچه ها لطف کنید یه فاتحه واسه شادی روح علیرضا بفرستید

انشاالله که خدا قبول کنه

ممنون.


دلنوشته ای از حمید کوچولو

مشق عشق


رویایم آن بود که در دفتر قلبم هزار بار بنویسم عشق
و عشق گفتن را از تو بیاموزم
عشق
کلمه ای که تنها رویایش برایم باور بود
اما این رویا با بودنت در کنارم به مشق شب قلبم تبدیل شد
آری دیگر رویا نبود
و من هرشب
از صدای تکرار قلبم
و نوشتن هزار باره ی عشق در دفتر قلبم
مدهوش می شوم
رویای من با آمدنت
با دیدنت
با بودنت
دیگر رویا نبود...


 


☆-♡-☆.......



         


طعم ِ خیس ِ اندوه و اتفاق ِ افتاده


یک … آه ! … خداحافظ یک فاجعه ی ساده


خالی شدم از رویا ، حسی منو از من برد


یه سایه شبیه من ، پشت پنجره پژمرد


                                  

      منبـــــــــــــــــع                               


تسلیت



              فرا رسیدن تاسوعا و عاشورا رو به همه تسلیت میگم



یا علی اصغر شهید(ع)




السلام علیک یا علی اصغرعلیه السلام


شب اصغر شب هفتم

شب قطع آب مردم

شب تار بی سپیده

شب هنجره دریده

به خودش میپیچد امشب

مادری که ناامیده



ماه محرم


دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم


 

امام سجاد (ع) : هر مؤمنی که بگرید بر قتل حسین (ع) به نحوی که اشک بر چهره اش جاری شود ، خداوند او را جاودانه در خانه ای از خانه های بهشت جا می دهد


منبع:

http://amin.mihanblog.com


                                  پیشاپیش ماه محرم رو تسلیت میگم