در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

ツ باااااااااازم تولدم مبارک ツ


سلام

با همتون قهــــــــــــــــــــــرم

هیشکی منو دوس نداره

حتما باید دعوتتون کنم تا بیاین تفلدم بوداااااااااااااااااااااااااااااااا

ببین فقط چن نفر اومدن واسه آپ قبلی (البته چن روز بیشتر نیس گذاشتمش)

شیطونه میگه بری وب همشونو شیلتــــــــــــــر کنیا

هی من میخوام خودمو کنترل کنم هی من میخوام هیچی نگم، هی شما نذارین هی شما نذارین      

شیلتر بلدما .....همتونو شیلتــــــــر میکنم...........الکی گفتم بلد نیستم

ولی بیتلبیتا این چ وضعشه دیه نمیام وبتون (اینم الکی بود)


 کاش تفلد خودتون هیشکی بهتون تبریک نگه

بعضیا که اصلا بم تبریک نگفتن دیه خودشون میدونن

هی ی ی ی ی


تولدمو تا یک ماه تمدیدش کردم

واسه کادو دادن هیچوقت دیر نیست حتی شما دوست عزیـــــز

هههه


شوخیدم باهاتون



انشاالله تولدای خودتون ...و انشاالله که هر روزتون بهتر و خوشتر از دیروزتون باشه و همیشه شاد و خوشبخت باشین.برا همتون آرزوی موفقیت میکنم.


مرسی از کسایی که بم تبریک گفتن دیه اسم نمیبرم خودشون میدونن...

و کسایی که بعد از این میان و تبریک میگن جلو جلو تشکر میکنم

ادب و دارین ؟!هه



فعلا...بای بای

                                             


بعد نوشت:چهارشنیه 4 خرداد 10:44

بچه ها یه کادو گرفتم

پرستــــــــــــو جونم بهم کادو داده قربونش برم

گذاشته بود تو نظرات همین پست دیه من گفتم بزارمش شما هم کادوشو ببینین

فدات بشم پری  مرسی

انداشو کوچیک کردم دیه ایناهاش


تولدم مبارکッ


سلام بچه ها

امروز تولدمه ها

تولدم مبارک باشه

انشاالله صد و بیست سال زنده باشم 


این آپ رو با عجله گذاشتم که بگم امروز تولدمه شاید بعد یه آپ دیه هم گذاشتم 


دیه کار دارم میخوام برم جایی



فعلا