در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

خدایا شکرت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خدایا کمک کن ....التماس دعا دارم از همتون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پست درخواستی از داداش احسان


صدایت میکنم،با من بیا تا آخر رویا

بگو با من تو شعری نو،بخوان یک قصه زیبا

میان شعر و احساسم سرایی نو تو برپا کن
بمان آنجا که می آیم،بمان ای غنچه تنها

نگاهم را به لبخندی شکوفا کن که بی خوابم
که بی خوابم من امشبها و هر شبها و هر شبها

و هر شب با صدای تو سراسر غرق این عشقم
صدایت شور شیرین است،صدایت مست و بی همتا

همه شب با تو خوابیدم،در آن خنده ترا دیدم
بخندانم،بخوابانم،بمیرانم دلِ شیدا

هوایم را پریشان کن،چونان مجنون دیوانه
که از دستت گریزانم به کوه و دره و دریا

سرانجام دلم این است،به مهرت زندگی کردن

و یا عاشق ترین بودن،بدون ترس از فردا 


از: احسان