در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

غروب قرمز



 


سلام بچه ها 

خوبین ؟

جلو جلو نیمه شعبان و تولد آقا امام زمان (عج) رو به همه تبریک میگم.

بعد از چند ماه میخوام شعرای حمید کوچولو رو بزارم وبم

البته خودش لطف میکنه شعراشو میده منم میزارم وبم

الان کنکورشو داده که امیدوارم همیشه موفق باشه...

بهش خوش آمد بگید وگرنه همتونو میکشمااااا.....:دییییییییییییییی

شوخیدم...................هیچ کاری نمیتونم کنم:دییییییییییییی

حالا یکم معرفت نشون بدین دیه ضایمون نکنید گناه دالم...:)

اینم شعـــــــــر....


((غروب قرمز))


تو به قلب من نظر کن تو ببین که در دل من/غم و عشق و سوز و سودا شده همدم شب من
شده ام غروب قرمز پرم از صدای ناله/شده ام قرمزه قرمز،مثل یک شاخه ی لاله
به کنار تو دل من چو پرستوی ترانه/که به عشق،اوج گیرد چو نوای عاشقانه
دل من پر از خوشی بود و غمم ز دل فراری/به نبودت شده اما خوشیم ایر بهاری
گل من به دل نظر کن که صدای عاشقانه/شده دنیای ترانه،پره از آه و بهانه
به نبودت بنشینم لب دریای غم تو/بنشینم به تماشای غروب قرمز تو
تو که پرتو محبت به سرای دل فکندی/من که دیوانه ام اکنون نکند به من بخندی
شده ام گیج و پریشان ز غم دوری دلدار/تو رفتی و بگفتی که گام خدانگهدار
پس از آن روز که تو ساده گذشتی از دل من/خنده هم شده غریبه به لبان خسته ی من

به لبم نماند حرفی پس از آن غروب تب دار/گل من مواظبت باش،گلم خدانگهدار...


از حمیـــد اکبری