در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

لیلا


در  سرسرای  خلوتم  تنها  صدا  تنها  تویی

لیلای  من  زیبای  من  هرشب  نوای   من   تویی

ای  کاز  دو  چشمانت  کنم  جان  را  به  زیر  پای تو

دستان سردم را بگیر زیرا که دلدارم تویی

از آن  دمی  کاز  مهر  تو  دل  را  به  کف  بنهاده ام

دارم  گدایی  میکنم مهر تو را،ماهم تویی

ای  آن که  حرف های  تو  دشت  بیابان  مرا

سیراب  عشق  میکند ،  یاری  بکن  یارم  تویی

هر شب  که  با  ساز  دلم  مستانه  میخوانم  ز  تو

قلبم  صدایت می کند  ساز و صدای من  تویی

آن شب که تصویر لبت  بر ذهن من نقشی ببست

اشکم  به چشمم حلقه زد ، زیرا که فهمیدم تویی

آری تویی آن دلبری کاز مهر تو در قلب من

خانه که نه،قصری به پاست،چون شاه شاهانم تویی

من  بنده ای  در  گوشه ای  دل  را  به  عشقت  بسته ام

گریان نگاهت میکنم زیرا که زیبایم تویی

میدانم  ای  کاو  بهترین  ارزش  ندارم  در  برت

اما  صدایم  را  شنو ، لیلای  من ، نازم  تویی

نگذار  و  نگذر  تو  ز  من  ، بگذار  و  بگذر از غمم

تا که  ببینی آنکه را عاشق شده،عشقم تویی

بنگر   به   سویم   تو   ببین   این   چشم   خونبار  مرا

من  التماست  میکنم  اما  تو  ردم  میکنی

لیلا  تویی ، زیبا  تویی ، زیبای  ساحل ها  تویی

عاشق  منم ، غمگین  منم، سرمنزل عشقم تویی

دیگر  نمیدانم   چگونه  عشق  خود   ثابت  کنم

اما  گلم  این  را  بدان  ،  اینها  که  میگویم  تویی

یارم  تویی ، ماهم  تویی ، آن  گلرخ  رعنا  تویی

زیبا  تویی ، ناجی  تویی ، مجنونم  و لیلا تویی


شاعر:پرپرواز(حمید کوچولو)


منکه وقتی خوندمش  ازش خوشم اومد

2 شهریور تولد وبلاگم بوده ...تولدش مبارک