در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

کدامین؟

            



            کدامین چشمه سمی شد که آب از آب میترسد

            که حتی ذهن ماهیگیر از قلاب میترسد

            گرفته دامن شب را غباری آنچنان بر هم

           مژه از چشم، چشم از پلک وپلک از خواب می ترسد


*******************************************************


شعر بالا ناقص بود من نمیدونستم (رامیدا یکی از بازدیدکننده های خوبم )بهم گفت

کاملشو از استاد بهمن رافعی ازاین وبلاگ گرفتم ( http://moarek1.blogfa.com)



کدامین چشمه سمی شد ، که آب از آب می‌ترسد

و حتا ذهن ماهیگیر ، از قلاب می‌ترسد ؟

کدامین وحشتِ وحشی ، گرفته روح دریا را

که توفان از خروش و موج از گرداب می‌ترسد

گرفته وسعت شب را غباری آن‌چنان مـُبـهم

که چشم از دیدگاه و ماه از مهتاب می‌ترسد

شب است و خیمه شب بازان و رقص ِ وحشی ِ اشباح

مـُژه از پلک و پلک از چشم و چشم از خواب می‌ترسد

فغان زین شهر ِ کج باور ، که حتا نکته آموزَش

ز افسون و طلسم و رَمل و اسطرلاب می‌ترسد

طنین کارسازی هم ، ز سازی بر نمی‌خیزد

که چنگ از پرده ها و سیم از مضراب می‌ترسد

سخن دیگر کـُن ای بهمن ! کجا باور توان کردن

که غوک از جلبک و خرچنگ از مرداب می‌ترسد ؟



نظرات 130 + ارسال نظر
حس سبز چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه مایل به تبادل لینک بودی منو بی خبر نذار.مرسی.
"دوستدار تو حس سبز"

سلام .ممنونم قابلی نداره.حتما
خواهش میکنم .خوش اومدی

امیر چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ http://loverboy20.blogfa.com/

سلام
خوبی
اره دیگه
دو بیتی زیباییه
ممنون از حضورت
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
بای

سلام
ممنونم تو خوبی
خواهش میکنم
میام
بای

پارسا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://bi-to-tanham.blogfa.com

سلام


شرمنده به خا مدتی پیشت نیومدم

الانم مشغوله یه کاری ام زیاد ت نمیتوم بیام

اما دوباره میشم مثل اون موقع ها

خوب میشم


برمیگردم

سلام

خواهش میکنم اشکال نداره

موفق باشی

امیدوارم

انشالله که همیشه خوب باشی

برگـــــــــــــــــــــــرد

بازم خوش اومدی

دایی جواد چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام دایی جان...
همیشه منو با محبت هاتون شرمنده میکنین....
یادم باشه تلافی کنم...
شعره قشنگی بود دایی جان...
همیشه شاد و سلامت باشین...
قربانت دایی جواد...

سلام دایی....
خواهش میکنم دایی دشمنت شرمنده

قابلتو نداره دایی
ممنونم و همچنین

منصور چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://manoo0521.blogfa.com

سلام افسون جون خوبی
چرا به فکر دل ما نیستی نمیگی زهر ترک میشم اینجوری عصبانی میشی
شرمنده تورو خدا راست میگی حق داری
باور کن یه کم دستم بنده والا در خدمتم
در ضمن آپت خیلی زیبا بود مرسی
عصبانیتتم خیلی باحال بود مثه شیــــــــــــــر ایول.

سلااااام آقا منصور........خوبم ممنون شما خوبی؟
چیکار کنیم دیگه گفتم بیام دعوات کنم شاید ترسیدی اومدی

دشمنت شرمنده
انشالله دستت باز شهخوش اومدی
ممنونم قابلی نداره
بلـــــــــــــــــــــــــه حاااااااااال کردی

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

آپم آپم..آپم من!!!!


________________.###*
_____________.*######
_____________*######
___________*#######
__________*########.
_________*#########.
_________*######*###*
________*#########*##
_______*##########* *#
_____*###########_____*
____############
___*##*#########
___*_____########
__________#######
___________*######
____________*#####*
______________*####*
________________*###*
__________________*##*
____________________*##.
_____________________*##.
______________________.##
______________________.###.
____________________.######.
__________________._##*___*##.

اومدم اومدم اومدم من !!!

پشیمون چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://pashimoon.blogfa.com

سلام سلام
آپ خیلی زیبایی بود ازین نوع شعرا خوشم میاد قشنگ بود مرسی
از خبرتم ممنونم خواهرجون زحمت کشیدی
ازینکه واسه پست جدیدمم اون نظر زیبا رو گذاشتی خیلی خوشحال شدم دستت درد نکنه چاکریم خیلی خوشم اومد که انتقاد و پیشنهاد میکنی وقتی خوب نباشه دیگه چرا بیخودی آدم بگه خوبه اینجوری آدم میتونه اشتباهاتشو اصلاح کنه و این باعث پیشرفت میشه بازم ممنون خیلی گلی.

سلام سلام
ممنونم قابلتو نداره
خواهش میکنم
وظیفه بود دیگه تو هم زحمت کشیدی آپ گذاشتی و خبر کردی باید نظر میذاشتم دیگه
ممنونم.ما بیشتــــــــر.نه من نگفتم خوب نیست اتفاقا داستان زیبایی بود
ممنونــــــــــــــــــــــم
مرسی که سر زدی

امیر چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://loverboy20.blogfa.com/

سلام
ممنون از حضور و لطفت

سلام
خواهش میکنم

♥ پَرَستـــُــــو ♥ چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com


________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
__@@@@@@@@@@@@@@_______
__@@@@@@@@@@@@@@_______
_______________________________
_________@@@@@@@___________
_____@@@@@@@@@@@_________
___@@@@@______@@@@@_______
__@@@@@_________@@@@@_____
_@@@@@___________@@@@@____
_@@@@@___________@@@@@____
_@@@@@___________@@@@@____
__@@@@@_________@@@@@_____
___@@@@@______@@@@@_______
______@@@@@@@@@@@________
_________@@@@@@@____________
________________________________
__@@@@@____________@@@@@__
___@@@@@__________@@@@@___
____@@@@@________@@@@@____
_____@@@@@______@@@@@_____
______@@@@@____@@@@@______
_______@@@@@__@@@@@_______
________@@@@@@@@@@________
_________@@@@@@@@@________
__________@@@@@@@@_________
___________@@@@@@@_________
____________@@@@@@__________
_______________________________
____@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______


چاکرِیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم پرستــــــــــــــــــو جونـــــــــــــــــــ

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

بیا

اومدم

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

دوباره بیا

چشم

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام آپت خیلی زیبا بود دیگه چه خبر

سلام .قابلتو نداره سلامتی شما چخبر؟

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ

از کجا ؟

از هرجا...دوست داری بگو

دنبال یه آهنگ بودم ببین خوبه

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

آره عاااااااااااااااااااالیه

ممنونم قابلتو نداره
مدرسه خوش گذشت؟

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

آره راستی احمدی رئیس جمهور اومده بود شهرمون رفتیم استقبال

خوبه پس احمدی نژادو هم دیدی

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

بله راستی بدو بیا یه آپ بسیار توپ گذاشتم همون که نوشتم فکراتو میخونه مثل دستور عمل رفتار کن واقعا فکرتو میخونه

آره دیدم
ولی الان سر درد دارم بعد امتحانش میکنم
ممنونم

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

وااااااای چرا گلم سرت درد میکنه خدا بد نده

نمیدونم درد میکنه

منصور چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ http://manoo0521.blogfa.com

سلام
مرسی
خواهش میکنم
دعوا چرا واسه چی میزنی تو فقط دستور بده خودم با سر میام (از ترس دعوا)
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چیکار کنم این دفه باید قایم شم والا کشته میشم
مرسی که اومدی عزیز خیلی خوشحال شدم.

سلام


همون از ترس دعوا میای نــــــــــــــــــــــــــــــه خوش اومدی
بلـــــــــــــــــــــــــــــــــه خودتو یه جایی قایم کن

خواهش میکنم

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام چطوری خوبی سرت درد میکرد خوب شد الان بهتری

سلام خوبم ممنون آره سردردم خوب شد فقط یکم دلم گرفته

ممنون که پرسیدی حالمو

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

هر روز دلت میگیره

بعضی وقتا

رامیدا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ http://ramiad.blogfa.com/

شعر بسیار قشنگیه کاش شعر رو کامل می ذاشتی من یه شعر دیگه از این شاعر برایت تقدیم می کنم

از دست عزیزان چه بگویم گله‌ای نیست

گر هم گله‌ای هست، دگر حوصله‌ای نیست

سرگرم به خود زخم زدن در همه عمرم

هر لحظه جز این دست مرا مشغله‌ای نیست

دیری‌ست که از خانه خرابان جـهـانم

بر سـقـف فرو ریخـته‌ام چـلچله‌ای نیست

در حسرت دیدار تو ، آواره ترینم

هرچند که تا خانه‌ی تو فاصله‌ای نیست

بگذشته‌ام از خود ولی از تو گذشتن

مرزی‌ست که مشکل‌تر از آن مرحله‌ای نیست

سرگشته ترین کشتی دریای زمانم

می‌کوچم و در رهگذرم اسکله‌ای نیست

من سلسله جنبان دل عاشق خویشم

بر زندگی‌ام سایه ای از سلسله‌ای نیست

یخ بسته زمستان زمان در دل بهمن

رفـتـنـد عزیزان و مرا قافـله‌ای نیست

بهمن رافعی پاییز ۴۱


سلام

کاملشو نداشتم یکی از اسهای تو گوشی آبجیم بود بدلم نشست گذاشتمش اینجا

این شعرو هم من شنیدم ولی نه کاملشو

ممنون که گذاشتی برام

خیلی خیلی زیبا بود

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

http://www.upsara.com/images/3hz38i7fmut7ororh8df.jpg

عکس زیبایی بود ممنونم

منصور چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://manoo0521.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چطوری عزیز
نه از ترس دعوا نبود فقط گفتم که بخندی وگرنه ما همیشه در رکابتیم
بازم اومدم که دیگه دعوام نکنی و با عصبانیت نیای
فقط خواستم یه احوالی بپرسم
احوالت چنده

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبم ممنون
منم گفتم که بخندی.چاکریـــــــــــــــــــم
خوش اومدی ایندفعه با خیال راحت میام
ممنونم
۱_ هست

♥ پَرَستـــُــــو ♥ چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

چه شعر زیبای

قابلتو نداشت عزیزم

منصور چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ http://manoo0521.blogfa.com

چیه اینبارم که خودمون اومدیم بازم میخوای آتیشی بشی چه گیری کردیم ما
آره بابا این حرفا چیه ما جنبمون هیچوقت پر نمیشه
ذلیلیلو رو حال میکنی
ذلیلتیم رفیق



عااااااااااالیه با جنبه

آره چه جورم .

چاکــــــــــــــــــــــــریم

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

من هر موقع انجام دادم فکرمو خوند راستی باید هر چی میگه گوش بدی و گرنه خراب میشه مثلا آخرین مرحله باید 10 ثانیه رو عددی که بدست اومده نگاه کنی خیلی عجیبه

آره امتحان کردم
خیلی جالب بود
ممنونم

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

دیدی مثل الکل هستی

چراااااااااااااااا

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ

چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

ااااااااوووووووووااااااااااااااااا

خوردیومنااااااااااااااااااااااااا

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

فکر کنم دیوونه شدم نه تو چی فکر میکنی

100%

وااااااااااااااااا همشم سر من خالی میکنه

حالا چرا میزنی

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/

چرا میشه نظر بزاری آپ پرستو رو میگی [:S018:

همون راهنما رانندگیه رو میگم

منصور چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://manoo0521.blogfa.com

شوخی چیه یه ساعته ذلیلی رو بارمون کردی حالا میگی شوخی کردم
خلاصه خیلی سروری افسون جون

اصلا جدی گفتم حرفی داری



ممنونم لطف داری

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

اونکه آپ من بود پاکش کردم حالا نظرتو بگو من بدونم

تو پست قبلی نظرمو گذاشتم

چیه امشب همش دعوا داری

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

پس چرا اینقدر دیر جواب میدی

ااااااااااااااوااااااااااااااااااا

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

وااااااااااای



از دست رفتی دیگه تو

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

که چی ؟

چی که چی؟؟؟؟؟

دیوونه شدیم رفت

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

اواااااااااا
پرستوووووووووو

ما که کشتیم خودموناااااااااااااا

نظر میذاریم که خوب که یعنی چی؟

مدرکم که رو میکنی

خب پرستو گفته تو نظر سنجیا شرکت کنین

منم گفتم نظر میذاریم که

حرف بدی زدم؟؟؟؟؟؟؟؟

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

[:S014:]



تو خوبی؟؟؟؟؟

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

نه باید همه شرکت کنند اجباریه الان اگه شرکت نکری بدو بدو بیا

کدوم نظر سنجی؟؟

آپهای قبلی یا جدید گذاشتی

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

نمیدونم

خدایاااااااااااااااااااا از دست رفت

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

ببین زیر لوگوی دوستان بدو بیا

آآآهاااااااااااااااااااا

اون اولی رو شرکت کردم قبلا باز زدم (الان نگا کردم فک کنم دومی بود )

دومیم(سومی) میگم که درشو................

شوخی کردم میام شرکت میکنم

منصور چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ http://manoo0521.blogfa.com

بله دیگه حرف حق جواب نداره دیگه نمیتونم چیزی بگم چون خیلی زور داری
خدا وکیلی خیلی باحالی افسون جون خیلی خیلی از نظرات خوشم میاد با جنبه بامرام ای ول

بله بله(زورو حال میکنی)

ممنونــــــــــــــــــــــــــم خجالتم نده

شما هم با جنبه و با مرمی و ایــــــــــــــــــول داری

منصور چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://manoo0521.blogfa.com

راستی آی دی داری؟

مسعود چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ

دیگه میتونم برم بخوابم تا بیشتر از این کا ندادم هم دست خودم هم دست تو

وااااای

برو برو

برو نازی

آفرین برو

منصور پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ http://manoo0521.blogfa.com

آره خیلی حال کردم عجب زوری
ولی اینو نگو دیگه من کی باشم که بخوام ... بزنم من کوچیکتم افسون خانم
در ضمن ببخش یادم نبود که اینجا نوشتی وگرنه خودم میدونم که ایمیل همون آیدیه خانوم


وا این چه حرفیه ....چاکریـــــــــــــــم آقا منصور

نبود چند روزی هست گذاشتم

حالا چرا میزنی

حس سبز پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.لینک شدی.لطفا من رو با نام حس سبز لینک کن.مرسی.

سلام .ممنونم .قبلا لینکتون کردم .خواهش میکنم

رامیدا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ق.ظ http://ramiad.blogfa.com/

آفرین خیلی جالب بود ممنونم که سر زدی

خواهش میکنم

مسعود پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTVWtbECHqIewmYC2vUbvZUhVaMmhBJgPcaLL2uMvMjUMzoeHe7

ممنونم

مسعود پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/

__~****~*.:::.*.:.::~***::.:.*.:::.** *~*:::.*.:.::*~****~
_____*~::.:.*. :::.*~****~####___#### *~::.:.*.:::.*~****~
___*~::.:.*.:::.*~ ****~##____#_#____## *~::.:.*.:::.*~****~
__*~::.:.*.:::.*~* ***~#_______#_______# *~::.:.*.:::.*~****~
__*~::.:.*.:::.*~* ***~#_______________# *~::.:.*.:::.*~****~
___*~::.:.*.:::.*~ ****~#______________# *~::.:.*.:::.*~****~
____*~::.:.*.:::.* ~****~#____________# *~::.:.*.:::.*~****~
______*~::.:.*.::: .*~****~#________# *~::.:.*.:::.*~****~
________*~::.:.*.: ::.*~****~#____# *~::.:.*.:::.*~****~
__________*~::.:.* .:::.*~****~## *~::.:.*.:::.*~****~
____________*.:::.*.:.::~*~***~#~::.:.*.:::. *~****~

قشنگه
ممنونم
تو وبلاگتم

مسعود پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

میخرم واست

باشه
کی میخری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد