در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

equsan3


               


روزگاریست همه عرض بدن میخواهند

همه از دوست فقط چشم و دهن میخواهند

دیو هستند ولی مثل پری می‌پوشند

گرگ‌هایی که لباس پدری می‌پوشند

آنچه دیدند به مقیاس نظر می‌سنجند

عشق‌ را همه با دور کمر می‌سنجند

خب طبیعی ست که یک روزه به پایان برسد

عشق‌هایی که سر پیچ خیابان برسد


نظرات 77 + ارسال نظر
منصور دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://manoo0521.blogfa.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام افسون جون عجب آپی بودا حالیدم ایول خوشم اومد
خیلی زیبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بود مرسی.

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ،ممنونم ،قابلی نداره

مرسی

امیر دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://loverboy20.blogfa.com/

اره اسمش نرگس
خواهش میکنم چه فضولیی

ایوووووووووول، برسی بهش انشاالله(البته اگه نرسیدی اگه رسیدیم که خوشبخت بشی)
ممنونم

منصور دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://manoo0521.blogfa.com

راستش میرم یه جایی بعد برمیگردم ولی خدا میدونه کی
فعلا تا یه هفته دیگه هستیم مرسی با مرام که اومدی و گفتی
یه چیزیو بدون خیلی خیلی بامرامی بخدا جدیه جدی میگم خیلی خیلی با مرامی عزیز

خدا پشت و پناهت بسلامتی بری و برگردی
خوبه پس تا یه هفته هستی مزاحمت بشیم ،خواهش میکنم
وااای لوسم نکن چیکار کردم مگه ،لطف داری بهم ،ممنونم شما هم با مرامی

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/

´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´اپم´´´´´´´´´´´´´´ ¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´بدو بیا´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´ ´منتظرم´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶´
´´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶´´´´´ ´´´¶¶
´´´¶¶´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´´´´ ´¶¶´¶¶
´´¶¶´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶´ ´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶´´´´´¶´´´´´ ¶¶´´´¶¶
´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´¶¶´´´´´´´´´ ´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶¶ ¶´´´´¶¶
¶¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´ ´¶¶¶´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶´¶¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶¶¶´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´¶ ´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´¶´¶ ´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´¶¶¶¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ´´´´¶¶
´´´´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´´ ´´¶¶¶
´´´´´´¶¶´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´ ´¶¶
´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´ ´¶¶

سلام
اومدم

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
منتظر باش که میخوام کپی کنم این آپ رو

قابلی نداره
کپی کردی کشتمت (منتظرم)

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ

حالا زوده کپی میکنم دیه

حالا چرا میزنی؟؟؟؟

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

نزدم نخوردم دیه پرستو میگه منم گفتم بگم

بی تربیت
داش مشتی حرف میزنیاااااااااااااااااا

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

مگه بده یعنی ژرستو هم بی تربیت میگه دیه

نه بابا شوخی کردم راحت باش

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

راحتم

خوبه

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

دیگه چه خبر؟

سلامتی
کلاس داشتم حوصلم نشد برم

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

راستی کپی کردم منبع هم باید بگم

بنویس egusan

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ

یعنی چی ؟

اسم هنری بیـــــــــــــــــــد

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

آپ کردم

میام میبینم

♥ پَرَستـــُــــو ♥ دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com


سلامـــــــــــــ مرسی عزیزم
واای منم اصلا حوصله ندارم خدارو شکر من کلاس ندارم امروز

سلام خواهش میکنم

آره ،عصرا آدم کم حوصله میشه

♥ پَرَستـــُــــو ♥ دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

اگه بود که دیه کلا حوصله رفتن به کلاس و نداشتم
واای نداره داشتیم بدبخت میگشتیم عزیزم

ای شیطون ،عشق میکنی واسه خودتا

هه هه هه خوبه نبردتت

♥ پَرَستـــُــــو ♥ دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

الان که دیه نیست عِشخ کنیم
اگه میبردن که دیه پرستو نداشتین
باشه عزیزم من لینکت میکنم مرسی فداتــــ شم نظر لطفته

اشکال نداره بازم میاد

واااااااای نه

ممنونم عسیسم خواهش میکنم

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ

چی میخوای بدونی بپرس تا بگم

شماره شناسنامت اگه میشه لطفا

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ


عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی ایوووووووووووووووول دمت گرم چقدر قشنگه
این آهنگ ممممممممممممنون خاطراتمو زنده کردی خیلی عاشقتم

خواهش میکنم
ولی شما؟

ترنم دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://radepaye-ms.blogfa.com

تویامن؟؟
دیگه باهات قهربودم
فکرکردم نمیخوای بیای
ولی بازم دمت گرم یادت نرفتم
یادته که ترنمی هم بوده
ممنونم

اوااااااااااا
قهر واسه چی؟؟؟
ولی اومدم
دمت تو هم نگرم نیومدی
ولی تو یادت رفت
خواهش میکنم

♪♫...ریحانه...♪♫ دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ http://rolan.blogfa.com

افسون جان اپت واقعا قشنگ بود

عزیزم

مرسی ریحانه جون قابلتو نداره

ترنم دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://radepaye-ms.blogfa.com

آخه دخترخوب من از کجا بدونم تومیومدیونظرنمیدادی
فکرکردم واسه همیشه رفتی
میومدی نظرمیذاشتی دیگه بهع بقیه ربطی نداره
من خودم ازت خواهش کرده بودم که بیای
حالا دم توهم نگرم
چون اصلا جوابموندادی
دوباراومدمو ازت خواهش کردم
بعدش چن بارم اومدم تولدم گرفته بودی ولی سکوت کردم
بیخیال
خیلی ممنون که اومدی
معرفتتوثابت کردی
ممنونم

منم مث تو سکوت کردم (من از کجا باید میفهمیدم دختر خوب)
نخیرم خودت رفتی
بله نیس که خودت گذاشتی
خب عزیزم منم گفتم خودمو قاطی نکنم دیگه
دم خودت نگـــــــــــــــــــــــــــــرم

ای بابا باز میگه ها منکه تو نظرم گفتم زندگی خودته
بیتربیت چرا سکوت کردی
خیلیم باخیال
خواهش میکنم

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/

بله من بودم من 18 سالمه همدانی هستم دیگه

هــــــــــــــــه 18 سالته ؟
از من کوچیکتریااا (به بزرگترت احترتم بذار زود)

زنده باشی انشاالله 120 ساله بشی

ترنم دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ

نخیرمااااااااااااا
تو روتو وب مردتنهای کویردیدم کنارمن کامنت گذاشته بودی مطمئن بودم پیدامیکنی
ولی خودم نمیومدم که بازم نمیای وضایع میشم

چراااااااااااااااااااااا
ولی من از اونجا نیومدم هـــــــــــــه یعنی نمیخواستی آدرستو بدی که باید پیدات میکردم

بله الان ضایع شدی

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

چطوری احترام بذارم بگو

شوخی کردم حالا میخواد فلسفشو بدونه

ترنم دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

الهی قربونت برم
همون ضایع شدم
توعزیزمی اینطوری نگوووووووووووو
کلی خجالت کشیدم
فدات

خدا نکنه
بلـــــــــــــــــــه

فدات

اشکال نداره بازم بکش

شوخی میکنم

بووووووووووووس

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

پس چی فکر میکردی فکر میکردی چند سالم باشه

۸۵ سال

شوخی کردم ولی خب فک میکردم بزرگتر از من باشی

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

مگه همیشه باید مگه قانونه که باید پسرا از دختر ها بزرگتر باشن مگه چی میشه یه بار بر عکس بشه راستی خیلی شیرینی خوشم میاد از این اخلاقت

نه سن زیاد مهم نیست یا شاید اصلا مهم نیست
اواااااااااااا راست میگی خجالتم نده لوس میشماااااااااا

منصور دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://manoo0521.blogfa.com

سلام مرسی این حرفا چیه مراحمی ما در خدمتیم .
نه این دوچرخه سوار فقط یه عکسه خودم نیستم مشخصه که.

سلام .خواهش.خدمت از مااااست
آها.گفتم شاید خودت باشی

ترنم دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://RADEPAYE-MS.BLOGFA.COM

باشه درنمیرم
نه عزیزم من ناراحت نمیشم
امیدوارم که توناراحت نشده باشی
قربونت برم
بوس بوس
شبت بخیـــــــــــــــــــــــــــــر

آفرین
خوبه ممنونم
نه نیستم
خدا نکنه
بوس بوس
شب تو هم بخیر

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

چربی میره با یا قند خون

هااااا هر دوش

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

راستی رنگ متنو عوض نکردم به جزئیات دقت نمیکنیا

اتفاقا چون دقت کردم میگم که عوض کردی اول رنگی که من گذاشتم بود بعد الان مشکی هستش

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

آخه من تغییر ندادم خودش فکر کنم عوض شده

پس چرا به من میگی دقت نمیکنی
الان دقت و حال کردی

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

بابا دقت منو کشتی تو دختر مثل تو تا امروز ندیدم ایول خیلی کارت درسته

اوااااااااااااا راست میگی ممنونــــــــــــــــــــــــــمــ

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ

به خدا نمیدونم چرا ولی فکر کنم بهت وابسته شدم یه خورده

آخی نــــــــــــــــــــــــازی اشکال نداره خدا بهت صبر بده

از الان بگم بدبخت شدی

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ

دیدی میگم با نمکی هر نظری که میدی البته همه که نه بعضی از نظرات منو به خنده وادار میکنه

نمک زیادیم خوب نیستااااااااااا

تا یه ربع پیش که شیرین بودم الان شدم نمک(شور)

حالا کدومش شدیم ؟؟؟؟؟

خوبه که میخندی انشالله همیشه خنده رو لبات باشه

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ

عاااااااااااااااااااااالیه

وای باز گیج شدمااااااااااااااااا

چی عاااااااااااااااااااااااااالیه

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ

همه چی که بد شد پس چی خوبه

نیــــــــــــــــــــــــــــــد و نمــــــــــــــــــــــ

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

میدونی چرا گفتم نمک چون قندمون زیاد رفت بالا فکر کنم گفتم نمک فشارم بره بالا اینسری

آخی فشارت تنظیم نیستاااااااا کار ندی دستمون

وای از دست رفتی

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

میخوای منو الاق کنی خوب از من پول بگیری من خر میشم

نه ببین برات مدرک آوردم
خودت گفتی که
فرض منطقی ۲: زنها پول خرج می کنند تا نگذارند مردها تبدیل به الاغ شوند.

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

ممنون یعنی من الان خرم . زن ندارم که براش خرج کنم پس تا زن گرفتن باید در این حالت بمونم راستی شما چه وضعیتی داری الان که شوهر نداری برات خرج کنه

شوخی میکنما خب خودت تو وبلاگت اینو آپ کردی

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

منم شوخی میکنم فقط برای خنده هست وگرنه منظوری ندارم

ممنونم.میدونم شوخی میکنی ومنظوری نداری

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

اجازه هست

این چه حرفیه خوشحال شدم

شب خوش

خوب بخوابی

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

ممنون شب شما هم بخیر سعادتی بود در کنار شما بودن

خواهش میکنم.ممنونم. بازم ممنونم لطف داری بهم

مسعود دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

عزیزم بای

بای خوب بخوابی

دایی جواد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://javad55.persianblog.ir/

سلام دایی جان...
جالب بود شعرتون....
عشق را با دور کمر میسنجند....چه جالب...
دیو هستند و لی مثل پری می پوشند....
شاد باشی همیشه دایی جان...
یا علی

سلام دایی

قابلی نداره

ممنون دایی همچنین شما

یا علی

خودم سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://sangesard.persianblog.ir/

سلام گلم ممنون که بهم سر زدی

عزیز منم شما رو لینک میکنم

سلام خواهش میکنم خوش اومدی

ممنونم

امیر سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ http://loverboy20.blogfa.com/

سلام
خوبی
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
بای

سلام
خوبم ممنونم تو خوبی
میام
بای

خودم سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://sangesard.persianblog.ir/

............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@


سلام
ممنون از خبرت
میام

مسعود سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/

´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶¶
´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´¶¶
´ ´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´ ´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´ ´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶ ¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´ ´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´ ´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´ ´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´ ¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶
´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بی ا´´´´¶
´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶

   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★   

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★


*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★   

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★

اومدم

یاسر سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://mikhamet.persianblog.ir

چیه اومدم دیگه بیا آها
نه مثل این که را افتادی
خواستن توانستن
نا امید نشو
خیلی باحال بود
حالا سر کدوم خیابون کدوم عشق؟؟؟

خوش اومدی
چیکار کنیم دیگه
بله
اااووواااا
قابلتو نداشت
اون دیگه..........آدرسشو خودت پیدا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد