در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

برای ریحانه



  



        سلام ریحانه جون عزیزم امیدوارم خوشت بیاد


    البته فک کنم چند روز پیش بوده ولی خوب خوشحال میشم خوشحالت کنم




بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو آورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا آسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از آینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون


تولدت مبارک



                                    




                                   اینام دارن بهت تبریک میگن ریحانه جون




   اینـم کیک ،حالا بیا شمعا رو فوت کن


                                   که صد سال زنده باشی


                                                                       


                

                                


                             دهنم آب افتاداااااااااااااااااا ریحانه همشو تنها نخوری



                                 شمعا رو هم که فوت کردی حالا همه دس دس



           


                        


                                   


                                                

                                                      

                                                       

    

                                                         

                                        

                                                

                                 

                                   


                      


        



                                چه هماهنگن     آفرین ادامه بدین....   


 

                                                                 کشتینـــــــــــــــــش



                                  خوبی ریحانه؟اشکال نداره یکم پریدی بالا


                                         

                                  بیا بوست کنم



                  یه کم شادیمونو بیشتر کنیم  هوراااااااااااااااااااا دس دس




                                                                    


                                                


                                            



                                             

                             

                

                                              

                                                

                                           خسته نباشید     

         





         اینم هدیه من به ریحانه جونــــــــــــــــــم



  یه گل خوشـــــــــــــــــــــــــــــکل                                             

                                            

                  




چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز...
روز میلاد...
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!
تولد مبارک ریحانه جون            




    


               ریحانه جونـــــــــــــم امیدوارم خوشت اومده باشه   

               انشالله همیشه شاد سلامت باشی


              دوستای گلم شمام میتونین تو نظرا به ریحانه جون تبریک بگین

              و خوشحالش کنین (ممنونم)                                                               

   


                                 

           ریحانه من فضولی کردم چندتا از دوستاتو خبر کردم بیان 

       

                     نظر واسه تبریک یادتون نرهااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

  

                                       



**********************************************************


ریحانه عزیزم

ممنون که تو وبلاگت برام نوشتی گل خیلی زیبایی بود و ممنون که آدرس وبلاگمو واسه دوستات گذاشتی منم آدرستو میذارم که دوستام بیشتر باهات آشنا بشن 

تو لیاقت بیشتر از اینا رو داری 

کوچکترین کاری بود که میتونستم برات انجام بدم

و خوشحالم که خوشت اومد

.

.

.

.

منم دوشت دااااااااااااااااالم



                                      اینم آدرس ریحانه جون واسه دوستای گلم


              http://rolan.blogfa.com         


                        

                    

نظرات 46 + ارسال نظر
افسون شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://asemunemahtabi1.blogsky.com

سلام ریحانه جون گفتم خودمم نظر بدم
عزیزم تولدت مبارک
امیدوارم به هر چیزی که لیافتشو داری برسی
و همیشه شاد و سلامت باشی
من این پست و گذاشتم که خوشحالت کنم امیدوارم دوست داشته باشی
موفق باشی عزیزم
(خواستم اولین نظرو خودم بدما اما آقا امیر زودتر اومد و تبریک گفت دستش درد نکنه )

یاسر شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://mikhamet.persianblog.ir

تاریخ تولد بهانه ایست تافراموش نکنی آمدنت را.
تولدت مبارک

سلام
ممنون که اودی و تبریک گفتی

مسعود شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://http://iran-hamedan.blogsky.com/

سلام برای ریحانه جونت آپ کردی بعد میگی من بیام فکر کردم برای منه بازم ممنون که خبرم کردی

سلام .آره خوب خوش اومدی

خواهش میکنم

sh شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.sh67.persianblog.ir

سلام افسون جون
اول میخوام به خودت تبریک بگم به خاطر قلب مهربونت
واقعا از این کارت لذت بردم
به تو میگن دوست نمونه
و دوم : این قسمت خطاب به ریحانه عزیز
ریحانه عزیز تولدت و تبریک میگم انشاالله ۱۲۰ ساله بشی عزیزم
برات بهترینهارو آرزو میکنم
به داشتن دوست گلی مثل افسون عزیز افتخار کن
من هم خیلی خوشحالم که با افسون عزیز آشنا شدم و افتخار دوستی با این گل و پیدا کردم
تولدت مبارک

سلام عزیزم
ممنونم عزیزم شما به من لطف داری مهربونی از خودتونه
قابلی نداره
وااااای خجالتم نده
ریحانـــــــــــــــــــه با شماست:
من از طرف ریحانه جواب میدم خودش هنوز خبر نداره
ممنونم که اومدین اینجا و به ریحانه جون تبریک گفتین
حتما خوشحال میشه
مرسی عزیزم
وای باز خجالتم داد
مرسُُُُُُُُُُُُُُُُُُُـــــــــــــــــــی عزیزم منم خوشحالم که شما رو پیدا کردم خیلی گلی
ممنونم ازتون

ریحانه شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://damproad.persianblog.ir

تولدش مبارک ایشالا که هزار سال زنده باشه
از تو هم واسه خوبیات به اون تشکر

سلام
خوش اومدین .باید دوست ریحانه باشین
ممنونم که نظر گذاشتین

مرسی ریحانه

[ بدون نام ] شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ

@ریحانه: زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت، سالهای عمرت را با دوستانت بشمار نه با تعداد شمع های روی کیک تولدت مبارک

@نویسنده بلاگ: اینم از این :)

سلام
متن زیبایی بود
من از طرف ریحانه وخودم تشکر میکنم ازتون

ولی اسمتو نزدیاااااااااا


@ممنونم که نظر گذاشتین ولی حیف شد اسمتو نزدی

دختر آسمانی شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.tabloo.blogfa.com

سلام
واقعا یه هدیه عالی به دوستتون دادین

سلام
ممنون که اومدی و نظر گذاشتی
مرسی

منصور یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ http://manoo0521.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام
واقعا که به تو میگن دوست واقعی ایول اول باید به تو تبریک بگم بعد به ریحانه جون
این واسه تو افسون:
از دوستان یاد کردن عار نیست
عشق ورزیدن به دوست سنگین بار نیست
تاکه عمر داری از دوست یادکن
بعد مـــــردن دوستــــی در کـــار نیــست

حالا این هم به افتخار ریحانه جون:
الهی همیشه مثل چراغ قرمز باشی
لپت همیشه قرمـز
روی دشمنانت زرد
دلت همیشه سبــز
تولدت مبارک ریحانه جون

وبازهم ممنون افسون جون کارت واقعا ازین بیشتر تمجید میخواهد خیلی عالی بود خیلی هم حال کردم انشالله بازم ازین کارها ببینیم.

سلاااااااااااااااااااااااااااام
وااااااای خجالتم ندین.ممنونـــــــــــــــــــــــــــــــم

مرسی دوبیتی زیبایی بود
.
.
.

ریحانه هنوز خبر نداره من بجاش جواب میدم
مرسی شعر زیبا و بانمکی بود

خواهش میکنم قابلی نداره هدفم شاد کردن بود .شما به من لطف دارین
انشاالله تولد خودتون

بازم ممنون که سر زدید و نظر گذاشتین امیدوارم بتونم جبران کنم

محمد یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.manoto9009.blogfa.com/

این جمله روتقدیم به ریحانه جون میکنم ریحانه جون موقعی که بدنیا میایی همه میخندنو تو گریه میکنی ژس سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی از دنیا رفتی خدا نکرده تو بخندیو همه گریه کنن افسون جونم چطوره افسونم تو چه دلی بزرگی داری دارم حسودی میکنم منتظرتم در بلاگ .(.......)
بوس بوس

سلام محمد
چه جمله بامعنایی ،ممنونم
مرسی که اومدی محمد و نظر گذاشتی لطف کردی ریحانه جون حتما خوشحال میشه
منم خوبم اگه شما خوب باشین،خجالتم ندهدل تو هم مهربونه ...
اون بلاگ جا خالی گذاشتم



مرســــــــــــــــــی که اومـــــــــــــــــــــــــــدی محمـــــــــــــــد

equsan یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، تولدت مبارک
*************************************
عشق یعنی چون خورشید تابیدن بر شب های دوست
و چون برف ذوب شدن به غم های دوست
دوست خوبم تولدت مبارک
********************************************
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک . . .
******************************************
If lovers are like moon and Brothers are like stars than i have noticed that the sky looks good without moon but not without stars i.e. YOU Happy Birthday Brother

*************************************************
A Birthday is A Million Moments, Each holding A Promise Of Fulfillment Of UR Dreams, & ACCOMPLISHMENTS Of Some Special Plans.. Wish U A Very Happy B'DAy
*************************************************
Wishing u a day soft as silk..... white as milk..... sweet as honey&full of money. may all ur dreams come true.... HAPPY BIRTH D

ممنونم
***************************************
زیبا بود
مرسی
********************************************
همینکه لطف کردی اومدیو نظر گذاشتی یه دنیا ارزش داره،ممنونم
....
*****************************************
بلــــــــــــــــــــــــــه اینم به لاتین واسه ریحانه جون
****************************************
بازم ممنون که اومدی اکیوسان

.
.
.
.

.
کچل()

منصور یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ق.ظ http://manoo0521.blogfa.com

این هم تقدیم به تو افسون بامرام:
کبوتـــــرهـــای دلـــــم را به ســــویت میپرانم تـــا شــــــاید از تــــــــو بیــــــــــاموزند آیین رفاقـــت را...

سلام
وااااااااااای ممنونم ،اینقد منو خجالت ندین

خیلی زیبا بود ....

یه دنیـــــــــــــــــــــــا ممنون

امیر یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://loverboy20.blogfa.com/

سلام
خوبی
خوبم
منم به ریحانه خانم تبریک میگم
امیدوارم همیشه در زندگی موفق و سربلند باشی

سلام
خوبم ممنونم
خوبه که خوبی،انشالله همیشه خوب باشی
ممنونم که اومدی و تبریک گفتی،خوش اومدی
مرسی شما هم همینطور

♪♫...ریحانه...♪♫ یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://rolan.blogfa.com

افسووووووووووووووووووون --- تو منو سوپرایز کردی
وااااااااااااای این چه کاری بود
کلی خجالتم دادی
کلی هم خوشحال شدم عزیزم
بخاطر همه چی ممنون
ببخشید من دیگه دیشب نیومدم وبم تا نظراتمو بخونم
الانم ک صبحه ولی خوب خیلی دیر نشده ....
بازم میگم بخاطر همه لطفت مهروبنیات زحمتت وقت گذاشتنت
یاد کردنت دوست داشتنت و..... ممنون ...
خیلی دوست دارم افسونم
امیدوارم منم بتونم جبران کنم .... اره حتما این کارو میکنم
از همه کسانی ک اومدن و تبریک گفتن هم تشکر میکنم
از : یاسر - مسعود - sh -منصور - ریحانه - دختر اسمانی -
محمد - ایکیوسان واقعا ممنونم . کلی خوشحالم کردن عزیزم

خیلی خیلی هوای خودتو داشته باش ... چون تو خیلی
مهربونی و یه قلب پر از عشق و محبت و پاکی داری

دوست دارم یه عالمه ...........
این اپت باعث شد یه جور دیگه بشم با تو عزیزم...

چیــــــــــــــــــــــــــــــــه---قابلی نداره ریحانــــــــــــــــــــــــــه
وااااااااااای مگه چیکار کردم
خجالت واسه چی
خوشحالم که خوشحال شدی
خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم
بله صبح اومدی دیشب همه بودن الا خودتحالا اشکال نداره
نه هنوز دیر نشده خوش اومدی به جشن خودت
خواهش میکنم عزیزم کوچکترین کاری بود که میتونستم واست بکنم عزیزم
منم دوششت دالم لیحانه
نیازی به جبران نیست ریحانه جونم......
بلـــــــــــــــــــــه منم تشکر میکنم .خوب دیگه یه جشن بود دوستامونم توش شریک بودن.لطف کردن تشریف اوردن.هدف خوشحالی تو بود و بقیه...

باشه.. ولی هوا آفتابیه هاااا.......ممنونم عزیزم تو هم مهربونی،وای خجالتم نده .لووووووووووووووس میشم.

منم دوشت دالم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه.......

وای عزیزم قابلتو نداشت منم خوشحال میشم بیشتر باهات آشنا بشم ....

شیرین یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://maashoogh.blogfa.com

سلام به تو دوست مهربون....
واقعا حسودیم شد به ریحانه واسه داشتن دوست خوبی مث تو....باید قدرتو بدونه...
حالا ازین حرفا که بگذریم میرسه به:
دسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
سووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
کسی که یه وقت نشنید صدامونو؟
از خدامون واسه ریحانه ی عزیز و دوست مهربونش تموم خوبیای دنیارو میخوام....
تا یه سلام دیگه.......

دایی جواد یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام دایی جان
....بهترین هدیه به دوست ریحانه این بود که براش یه جش تولد بسیار زیبا و قشنگ گرفتی...
به ریحانه یه ذره حسودیم اومد دایی..خوش به حالش که دوستی با این همه وسعت محبد و با یه دریا مهر داره....
سال تحصیلی جدید بر تو افسون دایی مبارک باشه انشالله...
از طرف دایی به ریحانه جان هم تبریک فراوان بگو...انشالله که در کنارخانواده بزرگوارش سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی کنند و هر سال هم تولد رو تبریک بگی بهش...
تولد خودت کی هست که ما زودتر بیاییم و تبریک بگیم دایی...
خوب شکلک ها و نوشته های بسیار زیبایی گذاشتی برای ریحانه خانوم...
شاد و سلامت باشی دایی جان...
یا علی...
دایی جواد

سلام دایی جون خودم
...ممنونم دایی شما هم به جشن ما خوش اومدی...با حضور شماست که قشنگ میشه...
ای دایی حسودی چرا.....وای دایی چقد خجالت میدین منو....
ممنون دایی جون واسه شمام همینطور....
چشم دایی...انشالله...آمین.
تولد من گذشته دایی جواد....
قابلشو نداره...آره خودمم از شکلکها خوشم میاد..
ممنونم دایی شما هم شاد و سلامت باشین..دایی جونم ممنون که اومدین ونظر گذاشتین خوش اومدین
یا علی...

فرشته یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://fenapa.blogfa.com

سلام مرسی ک خبرم کردی شرمنده انقد دیر اومدم نبودم این چن روز
اول از همه به ریحانه تبریک میگم برا تولدش
بعدش به تو تبریک میگم به خاطر خوبیات تو این دور و زمونه از این دوستا کم پیدا میشه

سلام.خواهش میکنم، خوش اومدی فرشته (باید دوست ریحانه باشی )
ممنونم من به جاش تشکر میکنم ازتون
مرسی .شما هم خوبی ،نظر لطفه فرشته جان

شیرین یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ http://maashoogh.blogfa.com

سلام به تو دوست مهربون....
واقعا حسودیم شد به ریحانه واسه داشتن دوست خوبی مث تو....باید قدرتو بدونه...
حالا ازین حرفا که بگذریم میرسه به:
دسسسسسسسسسسسسسسسسس
سسسسسسسسسسسسسسسسس
سسسسسسسسسسسسسسسسسس
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سسسسسسسسسسسست


جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

سووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

کسی که یه وقت نشنید صدامونو؟

از خدامون واسه ریحانه ی عزیز و دوست مهربونش تموم خوبیای دنیارو میخوام....
تا یه سلام دیگه.......

سلام شیرین جون
خجالتم ندین اینجورام نیست
بـــــــــــــــــــــــــــه:
بلــــــــــــــــــــه...دسسسسسسسسسسسسس
دسسسسسسسسسسسسسس
دسسسسسسسسسسسسسسس
دسسسسسسسسسسس
(اونقد دستت طولانی بود که نمتونستم بدونم کی نظر داده وپاسخ بدم با اجازت ویرایشش کردم یه بار دیگه نظرتو کپی کردم)


بله..

اینم سووووووووت

هوررررررررررراااااااااااااااااااااااااا

نه سانسور میشه اینجا نترس

ممنونم فرشته جون ،لطف کردی اومدی ونظر دادی ممنونم ازتون،شما هم همینطور

بازم بیا خوشحال میشم...

سانیوال یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ http://samvelsamvelson.persianblog.ir


نمی دونم منو از کجا می شناسی ؟!

اما خوب

به نظر من آدم آگه تو زندگیش

سه چهار تا دوست مثل تو داشته باشه دیگه

هیچ چی کم نداره .

ممنون از محبتت.

سلام ،از وبلاگ ریحانه اومدم وبلاگتون
.
.
نظر لطفته ممنونم


خواهش میکنم .


مرسی که اومدی و نظر گذاشتی

♪♫...ریحانه...♪♫ یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ http://rolan.blogfa.com

عزیز دلم باز بابت این همه لطفت ممنونم ازت
بازم از همه اونایی ک زحمت کشیدن و اومدن تشکر میکنم
انشاالله خودشون شاد وسلامت باشن

راستی منم راضی به زحمتت نبودم ک وب منو بذاری
ولی اگه میخای بذاری خوب درست بذار
نگاه کردی لینک وبمو تو وبلاگت؟؟

بازم بخاطر همه چی ممنونم عزیزم

خواهش میکنم ریحانه جان
انشاالله....

خوب اسم وبت طولانیه

حالا چرا میزنی

خواهش میکنم عزیزم

گندم یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.lovewilliam.blogfa.com

سلام میخواستم اول از بابت نظرتوون ازتون تشکر کنم
بعد هم به ریحانه جان تبریک میگم

سلام خوش اومدین
مرسی که نظر گذاشتین

ممنـــــــــــــــــــــــونم

♪♫...ریحانه...♪♫ یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://rolan.blogfa.com

دوس داشتی بیشتر با هم دوست باشیم
میتونی شمارتو برام بنویسی
اس بدیم به هم ....

مرســــــــــــــــــــــــــــــی عزیزم

فرشته یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ http://fenapa.blogfa.com

خواهش
وظیفه بود
بازم بهم سر بزنی

ممنونم فرشته جان
چشم میام

علی یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.mardetanhayekavir.blogfa.com

سلام.بازم اومدم.چیز خاصی نبود فقط بهت تبریک گفتم و گفتم از عوض منم به دوستت تبریک بگی...

سلام.خوش اومدی.نمیدونستم شمایی .ممنون که اومدی و تبریک گفتی ....

حورا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ http://h64.persianblog.ir

به به
چه تولد شلوغ پلوغی
دستت درد نکنه
ریحانه خیلی شاکی بودا !


راستی تولد منم نزدیکه

بلـــــــــــــــــــه
خواهش میکنم
واااااااااااای!


تبریک میگم عزیزم

ممنون که اومدی وتبریک گفتی

ناصر یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://persiangol2.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام افسون

به به به به................اینجا چقدر زیبا شده
این یه سنگ تمومه
سنگ تموم واقعی ..................................

خیلی حسودیم شد هم به تو هم به ریحانه جون.

هر چند تو وبلاگش تبریک گفته بودم اما بازم اینجا میگم:
تولدت مبارک
تو بهترینی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ناصر

قابلی نداره خوش اومدی
......................

چرااااااااااااااااااااااااا؟؟

ممنون که اومدی و تبریک گفتی.خوش اومدی

دوست دار همیشگیت دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام خوبی عزیزم من کلا نمیدونم چیکار کنم شرمندهت شدم با اون کارم امیدوارم که ببخشی ناز گلم /اونقدر هم که پیش خودت منو بد تصور می کنی بد نیستم خوش قلب ناز گلم /فقط ۲ تا دوروغ گفتم بببببببببببببببببباااااااااااازززززززززممم ببخشید/ اها راستی اینم منم

سلام .ممنون
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!/.........
......................................../..........................
خوش اومدی

امیر دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://loverboy20.blogfa.com/

سلام
خواهش
خوبی
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
بای

سلام
ممنون
مرسی
میـــــــــــــــــــــــــام
بای

بی دار دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.bidaram.blogsky.com

سلام
از عوض منم به دوستت تبریک بگو
ت و ل د ت
مبارک

سلام
ممنون که اومدی و تبریک گفتی
خوش اومدی
مرسی

رامیدا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://ramiad.blogfa.com/

سلام وب خیلی قشنگی داری با اجازتون من لینکت کردم راستی تولدت دوستت هم مبارک باشه به تو میگن دوست واقعی امیدوارم دوستای برای هم باشید از طرف ما هم بهش تبریک بگو

سلام ممنونم.چشمات قشنگ میبینه.مرسی منم شما رو لینک میکنم.مرسی بابت تبریک .خجالتم نده
چشم حتما میگم بیاد نظراتتون رو بخونه
خوش اومدی

مهتاب دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ http://sokutshab.loxblog.com

سلاموبلاگ قشنگی داری
خوشحال میشم بهم سر بزنی

سلام ممنونم
چشم حتما میام
خوش اومدی

پورطالبی (همثانیه) دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://hamsaniye.persianblog.ir/

سلام
اگر ناراحت نمی شین اومدم دیدمتون
خوشحال میشم بیان به دیدنم

سلام
خوش اومدین
چشم حتما

امیر سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ http://loverboy20.blogfa.com/

سلام
ممنون از حضورت ادمو دلگرم میکنه
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

سلام
خواهش میکنم
میــــــــــــــــــــــــــــــــــام

کامران سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک ریحانه.

شعر زیبایی بود عزیزم
ممنون که اومدی

امیر سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://loverboy20.blogfa.com/

سلام
آره
ممنون از لطفت
بای

سلام
خواهش میکنم
بای

sh سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.sh67.persianblog.ir

یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه

مینویسم تا بدونی یاد تو ، تو دل میمونه !

بیت زیبایی بود عزیزم ممنونم

sh سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.sh67.persianblog.ir


_____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____

زیباست

یاسر سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ http://mikhamet.persianblog.ir

فضول یه تو چه؟؟؟


شوخی کردم
هیچی در به در

چرا میزنی حالا



حقته..........

منم شوخی کردم

هادی سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://dorchin.blogfa.com

چه دوستای خوبی هستین شما... خوش به حالتون
تولدت مبارک ریحانه جون

ممنونم
خوش اومدی

گندم سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.lovewilliam.blogfa.com

lمرسی که لینکم کردی
میشه بهم بگین من با چه اسمی بلینکمتون؟؟

خواهش
افسون

فرشته سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ http://fenapa.blogfa.com

چون عاشق اهنگاشم خیلی قشنگ میخونه
راستی تبادل لینک

اوکی عزیزم
مرسی

هادی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ http://dorchin.blogfa.com

شهید باهنر کرمان ...
چطور مگه ؟


ممنون اومدی وبم ...

آخه ما هم شهید باهنر داریم


خواهش میکنم ..

شیرین چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://maashoogh.blogfa.com

در موقع آسایش خدا را بشناس تا در موقع سختی تو را بشناسد« حضرت محمد »

خیلی زیبا و با معنا بود وممنون

مسعود پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ

________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
__@@@@@@@@@@@@@@_______
__@@@@@@@@@@@@@@_______
_______________________________
_________@@@@@@@___________
_____@@@@@@@@@@@_________
___@@@@@______@@@@@_______
__@@@@@_________@@@@@_____
_@@@@@___________@@@@@____
_@@@@@___________@@@@@____
_@@@@@___________@@@@@____
__@@@@@_________@@@@@_____
___@@@@@______@@@@@_______
______@@@@@@@@@@@________
_________@@@@@@@____________
________________________________
__@@@@@____________@@@@@__
___@@@@@__________@@@@@___
____@@@@@________@@@@@____
_____@@@@@______@@@@@_____
______@@@@@____@@@@@______
_______@@@@@__@@@@@_______
________@@@@@@@@@@________
_________@@@@@@@@@________
__________@@@@@@@@_________
___________@@@@@@@_________
____________@@@@@@__________
_______________________________
____@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______




مرسی

امیر پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://loverboy20.blogfa.com/

سلام
ممنون از وقتی که میزاری

بازم بهم سر بزن
بای

سلام
خواهش میکنم

حتما
بای

حامد حاجی حتملو پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://khoyle.blogfa.com

منم از خیلی وقت پیش ریحانه رو میشناسم و باهم به بلاگ هامون سرمیزدیم
تولدش مبارک
درسته دیرشده ولی آبجی ریحانه صد ساله بشی انشالله
افسون جان به بلاگ درویشی ماهم بسر
ممنون

ممنون بابت تبریک
انشالله
چشم(بیام که بهم بی احترامی بشه)
خواهش میکنم
خوش اومدی باز

MojtabaMax سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ http://alonemax.blogsky.com

وای چه ضیافتی....منم تولد ریحانه خانم رو بهش تبریک میگم....

ممنونم .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد