در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

خدایا...

                               

                                


                                            خدا گوید:


                                            تو ای زیباتر از خورشید زیبایم

                                            تو ای والاترین مهمان دنیایم

                                            بدان آغوش من باز است

                                            شروع کن یک قدم با تو

                                            تمام گامهای مانده اش با من


                                             خیلی دوستت دارم خدا


نظرات 4 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ http://gabetohi.blogfa.com

سلام افسانه جان.ببخشید نتونستم بفرستم رو ایمیلت واسه همین گذاشتم تو وبلاگت تا اگه صلاح دونستی بذاری رو وب.راستی یه چند تا عکس هم بذار تنگش خوشگل تر بشه.مینویسم:
عاشقت شدم...
شبهای سر تنهایی است
و من.تنها در بیشه زار خلوت قلبم صدای قدم های رهگذری را میشنوم
هر لحظه که نزدیکتر میشود صدای تپش های قلبم بیشتر میشود
او کیست؟
آیا تنها یک رهگذر است؟
نه...
هرچقدر نزدیکت میشود احساسی در قلبم همچون آتش خفته زبانه میکشد
آری این آتش عشق است
عشق...
آری این رهگذر تویی مهربان من
تویی که آمدنت سکوت مطلق دشت خلوت دلم را
و تنهایی های شبانه ام را شکست
تو آمدی و من دوباره پل در رکاب اسب سرکش عشق گذاشتم...
آری آمدنت وجودم را دگرگون کرد
چند روزیست ک دیگر نمیتوان صدای جیجیرک های شبهای خلوتم را شنید
زیرا دیگر با صدای دل انگیز آواز های عشقت نمیتوان صدای آنها را شنید
با آمدنت شبهای بی ستاره ام که در آن صدای گریه های تنهایی ماه هم شنیده میشد
به شبهایی تبدیل شده است که ستاره ها در آن عاشقانه ترین رقص ها را
برای ماه اجرا میکنند
و ماه قلبم
دیگر نمیگرید...
آری تو آمدی و من
عاشقت شدم...

سلام .ممنونم لطف کردی

شیما چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ http://shima13.persianblog.ir

سیلام.اپممم.بیا منتظرم[لبخند]

سلام شیما باشه اومــــــــــــــــــدم

دایی جواد چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://javad55.persianblog.ir/


خیلی زیباست دایی جان

سلام دایی جواد خودم
قابلتو نداره

shahab چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.pc2.loxblog.com

سلام اگر بعد از نصب پیغام خطا داد باید بری به مسیر نصب برنامه و فایل All.bat رو اجرا کنی 11 تا پیام میاد همگی رو OK کن بعد دوباره بومرنگ پلاس رو اجرا کن. در ضمن من 17 سالم بیشتر نیست و تازه دوم دبیرستان رو تموم کردم. چون دختر خوبی هستی میخوام بهت یک بازی معرفی کنم تا دانلودش کنی بازیه فکر و بکره شاید قبلا بازی کرده باشیش اگر بازی نکردی اول راهنماشو بخون یاد میگیری حجمشم 1 مگابایت بیشتر نیست نصب هم نمیخواد اینم لینک دانلودش
http://www.tarfandestan.com/forum/attachments/98776d1314927891-fekr_o_bekr.rar
این بازی رو من درست نکردم ولی دوستش دارم

سلام نه خطا نمیده فقط نمیدونم چه جور باید ازش استفاده کنم مرسی باز اومدی
فقط 17 سالته برنامه مینویسی.موفق باشی
ممنونم حتما نصبش میکنم وووووو خوبی از خودته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد