در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

در حریم خلوت تنهاییم تنهاترین اندیشه ای

خستــــــــه ام ،خستــــــــــــه از تکــــــــــرار خستگیـــــــــــم ...♥♥♥افسون♥♥♥

دوستت دارم


                            


 

                          اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

                          اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم

                          اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم

                          اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم

                          ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق

                          اما هر چه هستم دوستت دارم


نظرات 4 + ارسال نظر
دایی جواد پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://javad55.persianblog.ir/

سلام دایی جان.. به منزل دایی خیلی خوش اومدین...گلهای قالی را سبز کردین با حضورتون...
باران باش و ببار تا همه غبارها پاک بشه...
گل باش و گل باش و گل باش...
اشک باش و برای مهربانی خودت ببار...و بریز
عشق هم باشد و نباشد با گل و باران و اشک خواهد بود... همه اینها برای بوجود امدن ساخته شده...
شاد باشی دایی...
و سلامت...

سلام
جه جالب جواب این شعرو دادی دایی
شما هم شاد باشی

دایی جواد پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://javad55.persianblog.ir/

سلام دایی جان.. به منزل دایی خیلی خوش اومدین...گلهای قالی را سبز کردین با حضورتون...
باران باش و ببار تا همه غبارها پاک بشه...
گل باش و گل باش و گل باش...
اشک باش و برای مهربانی خودت ببار...و بریز
عشق هم باشد و نباشد با گل و باران و اشک خواهد بود... همه اینها برای بوجود امدن ساخته شده...
شاد باشی دایی...
و سلامت...

مرسی دااااااااااااااایی

دایی جواد جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://javad55.persianblog.ir/

خوب بازم مزاحم اومد....
سلام دایی... چرا گفتی دای خوب حقیقت بود...
ادرس این قالب ها رو میتونی برام بفرستی ممنونتون میشم..

این دونفر رو ببین که چقدر مهربانانه در کنار یکدیگر هستند...

سلام
وااااا نگوووووو دایی! مراحمی
چشم دایی
آره عاشقانست

بی دار جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ق.ظ http://www.bidaram.blogsky.com

سلام
لذت بردم
خوب مینوسی
اما یه کم زیادی متکی به عکسی ...
آخ ببخشید فضولی کردم.

سلام
مرسی
آره آخه عکس و دوست دارم بعد احساس میکنم اگه همش نوشته باشه خسته کننده میشه
نه خوشحال میشم نظر بدین
مرسی سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد